Kövess!


Légy része 2010.01.26. 15:10

Bemutatkozik

Készültek videók egy történteről - amiben én is benne vagyok.

Itt van ez a hely, ahova eljutottam a szülőhelyemről. Bár nem sokat láttam belőle, de elég szépnek tűnt. Most egy kicsit utána néztem, és ezt találtam: Egy film

És ezt is: Egy másik film.

És még képeket is találtam a régi Diósjenőről ezen a linken.

Még keresek...

A bejegyzés trackback címe:

https://legyresze.blog.hu/api/trackback/id/tr391703795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása