Kövess!


Láttam ma egy filmrészletet. Bár egy kis bogár vagyok kevés értelmi képességgel, de ezt még én is megértettem.

A film címe: A hülyeség kora

Diósjenőn (jelenlegi lakóhelyemen) fogják vetíteni 16-án szombaton. Oda én sajnos nem megyek el, mert a család házából nem teszem ki a szárnyam ilyen hidegben. Csak remélni tudom, hogy itt is megnézik majd még egyszer, hogy újra láthassam. 

Ne légy hülye. Hülye ne légy. A légy nem hülye...

A bejegyzés trackback címe:

https://legyresze.blog.hu/api/trackback/id/tr751664149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása