Kövess!


Hát egyszerűen hihetetlen ez az internet. Mennyi minden van itt!!!

Volt egy nap, amikor nagyon fáztam. Nem találtam más meleg helyet, csak a számítógépet, ami szinte folyton megy. Találtam egy lyukat, bemásztam a dobozba. Sötét van, huzatos, poros, és még büdös is, de legalább meleg. És innen nem messze van egy hatalmas, mindig nyitva tartó étkezde tele sok-sok finomsággal. Amikor az ember dolgozik a számítógépen, ezen az eszközön matat az ujjaival. Ő úgy hívja, hogy billentyűzet.

Na, ez tele van mindennel! Morzsák, bőrdarabok, édességek, minden, amit csak légy kívánhat.

Szóval a legideálisabb lakhely egy magamfajta ízeltlábó számára a számítógép. Csak ne lenne olyan sötét, huzatos...

Néha én is csatlakozom és nézegetem az internetet. Rájöttem, hogy a gépházból hogy kell irányítani, és megtanultam olvasni a kódokat. És kezdtem böngészni. Belekerült néhány napba, de most már itt vagyok és nagyon megy.

Talátam vicceket a legyekről:

- Honnan lehet tudni, hogy a légy hímnemű, vagy nőnemű?
- A hímnemű a borosüvegre száll, a nőnemű a tükörre.

* * *

Egyszer régen, egy japán császár rendeletet adott ki: keressék meg neki a világ legügyesebb szamuráját, hogy őt állítsa a serege élére. Egy év után hárman jelentkeztek: egy japán, egy kínai és egy zsidó jelölt.
Eljött a nap, hogy bemutassák tudásukat. A japán szamuráj kinyitott egy kis dobozt, ebből felröppent egy légy. A szamuráj kirántotta a kardját, és sutty! - a légy pontosan kettévágva hullott le.
- Hihetetlen képesség! Lássuk, mit tud a következő!
A kínai magabiztosan előlépett, szintén kieresztett egy kis legyet, és a kardjával sitty-sutty - röptében négyfelé vágta!
- Elképesztő! Kíváncsi vagyok, ezt még tudja-e fokozni az utolsó jelölt.
A zsidó is felreptetett egy legyet, elő a kardját, sitty-sutty-sityi-sutyi... a légy még mindig ott röpködött.
- Na mi az? Nem tudod megölni? - kérdezte gúnyolódva a császár.
- Ugyan már! Megölni? Az túl könnyű lett volna! Viszont sikerült reptében körülmetélni...

* * *

A legyek fociznak az asztalon, és az egyik elmegy vécére. Mikor visszajön, látja, hogy a többiek görcsbe rándulva fekszenek az asztalon.
- Hát itt meg mi történt?
- Lefújták a meccset.

Találtam videókat, meg képeket is! Majd még küldök azt is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://legyresze.blog.hu/api/trackback/id/tr501586684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása