Kövess!


Kezdődik a rendezvénysorozat, aminek én is része vagyok és aminek mindenki részese lehet!

Sok érdekeset olvastam ismét az elmúlt napokban a szülőhelyemről is és egy programsorozatról is.

Nagyon oda kell figyelnem, hogy ne repüljek közel az ablakokhoz, vagy a bejárati ajtókhoz. Kis réseken (ahol nyáron pl a hagyák és más bokarag mászkálnak) jön be a hideg. Egy magamfajta legyet pedig gyorsan elkap a fagyás, nem kell ahhoz hó sem, mínusz fokok sem.

Tudjátok hol van Diósjenő? Nekem is utána kellett keresnem, pedig - mint megtudtam - itt lakom. 2010-ben lesz itt egy rendezvénysorozat, aminek az első alkalma január 16-án lesz.

Készült egy plakát is ami megnézhető EZEN A LINKEN.

Úgy tudom, készül egy leírás a történetről és egy könyvjelző is. És még sok minden.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://legyresze.blog.hu/api/trackback/id/tr431611274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása