Kövess!


Légy része 2009.12.29. 03:03

Könyvjelző

Elkészült a könyvjelzője a programnak. Szerintem nagyon jó lett, innen légytávlatból is látszik, hogy mennyire.

Így is része lehet tehát a történetnek bárki.

Érdekes, a könyvjelzőn látható részlet mint ha ismerős lenne. Amikor a vándor után jöttem (akinek a hívogató csillogó valamilye volt a zsákban) akkor mint ha erre is jártunk volna. Erre azért emlékszem, mert időnként azért leültem pihenni, enni, és itt sok finomságot találtam. Sok nekem való finomságot. Igaz sok muslica is volt erre, de azért csak jutott nekem is néhány falat.

A bejegyzés trackback címe:

https://legyresze.blog.hu/api/trackback/id/tr391613653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása